اس ام اس دل شکسته - اس ام اس جدایی - اس ام اس غمگین

همه جا سردو سیاه ، رو لبام ناله و آه
سر من بی سایبون ، نگهم مونده به راه
من غمگین و سرد و تو دلم یه گوله درد
نه بهاری نه گلی ، پاییزِم پاییزِ زرد



______________________________________________________



نقاش نیستم ! اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم .



______________________________________________________



آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین / چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین .



______________________________________________________



عشق یعنی نیستی برای هستی دیگری ، ای کاش عشقت نیستی تو رو با غرورش لگد مال نکنه .



______________________________________________________



آسمان جای عجیبیست نمی دانستیم / عاشقی کار غریبیست نمی دانستیم / عمر مدیون نفس نیست نمی دانستیم / عشق کار همه کس نیست نمی دانستیم



______________________________________________________



ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم
و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود . . .



______________________________________________________



با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت / با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت . . .



______________________________________________________



دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی



______________________________________________________



سنگ قبرم را نمی سازد کسی
مانده ام در کوچه های بی کسی
سوختم خاکسترم را باد برد
بهترین دوستم مرا از یاد برد



______________________________________________________



به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید
شعله آه شدم صد افسوس ، که دلم باز به دلدار نرسید . . .



______________________________________________________



خواب ناز بودم شبی،دیدیم کسی در میزند
در را گشودم روی او،دیدم غم است در می زند
ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا
غم با آن همه بیگانگی،هر شب به من سر می زند



______________________________________________________



به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان



______________________________________________________



در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد... در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد