اس ام اس عاشقانه تنهایی - Alone Love Sms

تنهای اول : هیچکس همراه نیست !



______________________________________________________



دلم تنهای تنهاست دیگه از همه سیره / ولی با همه درداش برای تو میمیره .



______________________________________________________



روز های تنهایی سخت نیست ، سرده
دوستت دارم



______________________________________________________



کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا می شوی تنها .



______________________________________________________



من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .



______________________________________________________



آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است .



______________________________________________________



سرنوشت هرچی دلش خواست نوشت / نوشت که بی تو جهنم با تو بهشت / نوشت که تو از پیشم بری مهربونم / تنها بمونم تو این دو روز بد و زشت .



______________________________________________________



یا تنهام نذار یا اشک چشمامو پاک نکن / من مهم نیستم برو پشت سرتو نگاه نکن .



______________________________________________________



به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟ گفت کسی که دلش زندانی دیگریست !



______________________________________________________



درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست !



______________________________________________________



در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد .



______________________________________________________



آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار ، تا که تنهایی ات از دیدن آن ، جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی !



______________________________________________________



من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم .



______________________________________________________



وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم .



______________________________________________________



سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد



______________________________________________________



بدی های من چه هستند جز شرم و عجز خوبی های من از بیان کردن جز ناله اسارت خوبی های من در این دنیا تا چشم کار می کند دیوار است، دیوار است و دیوار است و جیره بندی آفتاب است و قحطی فرصت است و ترس است و خفگی است و حقارت است ........ تنها ترین تنها



______________________________________________________



تقدیم به کسی که رفت و مرا در آغوش تنهایی ، تنها گذاشت . . .



______________________________________________________



چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم .



______________________________________________________



میدونی مترسک به کلاغ چی گفت ؟ گفت هرچی میخوای نوکم بزن ، ولی تنهام نزار !



______________________________________________________



اگه یه روز تنهای تنها شدی... ... ... ... تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد