با شما

پیامک ارسالی شما:


امیر احمد:4964 - - -0919   


به ره عشق رفتن آسان نیست/این ره کوچه و خیابان نیست
بی امان لحظه لحظه باید رفت/چون در این راه خط پایان نیست


--------------------------------------------------------------------------------------------


نسترن: 4063 - - - 0935  


زندگی زنگ تفریح کوتاهیست!
آماده باش ، زنگ بعد حساب داریم


-------------------------------------------------------------------------------------------


صدف: 5725 - - -0936 


حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست،
خدا در حضور هر کسی رازی نهفته ،
خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را ...



مثل غزلی که تازه از بر شده ای / تکرار که نه قند مکرر شده ای
هم گرمی و هم جاذبه ات بسیار است / امسال شبیه لیگ برتر شده ای!

متفرقه

شعر عاشقانه)

زندگی با عشق رنگین هست و بس / بهتر از عشق باشد اما هم نفس / هم نفس با تو شدم غرق گناه / با لب تو ، با صدا ، با یک نگاه ...






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(شعر عاشقانه)

اگه ما کنر هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم / من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(دل شکسته)

هر بار که دست کسی را گرفتم گم شدم ، آنقدر که در من هراس گرفتن دستی هست ، ترس گم شدن نیست!






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(دل شکسته)

تنهایی خیلی سخته ، سخته بی وفایی / سختر از اون یه چیزه ، اونم روز جدایی ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(فلسفی)

هر زمان پر از سکوت شدی بیاد بیاور که کسی نیازمند صدای توست'شکسپیر'



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(عاشقانه)

زیباترین آواز:صدای تو،

قشنگ ترین نقاشی:نگاه تو،

بهترین هدیه:لبخند تو،

تک ترین نوازنده:تپش قلب تو،

بهترین بازیگر:وجود توست،

نازنینم ، تندیس عاشق شدن در اولین جشنواره عشاق عالم به نگاه کردن تو تعلق گرفت...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(دل شکسته)

خاطراتم گرچه تلخ است مثل زهر / از کنایه ، از بدی ها ، تا به قهر

من برای عشق تو ای نازنین / از هزاران چشم مست کردم گذر



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

الهی هر کجا هستی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تورا / هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تورا



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

در کویر سرد عشق این جمله را با من بخوان: مرگ تو مرگ من است ، هرگز نمیر ، زنده بمان ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(خنده دار عاشقانه)

قار قار خبر دار عاشقت شده بیمار / فکر نکنی مریضه ، واسه ی تو اشک میریزه



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(بوسه عاشقانه)

اگر شبی مست در آغوش من افتی / چنان بر لب تو بوسه زنم کز نفس افتی



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(دل شکسته)

اگر سوزم سزا باشد ، اگر دردم دوا باشد / از این بدتر کجا باشد که یار از یار جدا باشد ؟



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(خنده دار عاشقانه)

خدا یکی ، بهشت یکی ، تو سرزمین عشق تکی / عاشق یکی ، دلبر یکی ، تویی که جنس پولکی

کعبه یکی ، دعا یکی ، تو قلب من تو قلکی / زیبا یکی ، رعنا یکی ، تو راز گل پیچکی

جسمت یکی ، روحت یکی میبوسمت با دزدکی / قلبت یکی ، صدات یکی ، عزیز من با نمکی

هوس یکی ، نفس یکی ، واسم تو هم نفس تکی



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(سرکاری)

سریع 3 تا فتوکپی و 1 عکس از قیافت بفرست میخوام کلی بخندم!

عاشقانه ها ودلتنگی ها

کاش تو پاکت اس ام اس جا می شدم تا 1 دقیقه دیگه پیش تو باشم




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




دوستت دارم به وسعت یه کهکشان/می خوانم از تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان.




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _










چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که همه دنیای من شدی ، پس در کنارم بمان که تنها بهانه زندگیم تویی.




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


پیوسته دلم دم به هوای تو زند / جان در دل من نفس برای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید/هر برگی از آن بوی وفای تو زند



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی یاد کن ز قلب بی تابی که هر دم یاد توست



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


سلام عزیز مهربون،اجاز هست بشم فدات اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟
شب که میاد یوش یواش با چشمک ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره بچینم برات



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



یک دم گمان مبر ز خیال تو غافلم / گر مانده ام خموش خدا داند و دلم



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


یک همیشه یکه، شاید در تموم عمرش نتونه بیش از یک عدد باشه ، اما بعضی وقت ها همین یک میتونه خیلی باشه!
یک دنیا ، یک سرنوشت ، یک دوست ، یک خاطره ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



زندگی زیباست ، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها ، خاطره ی خاطره ها می گردد...

عاشقانه ها

وقتی شب آرام آرام به خلوت خاموش من پا می گذارد.......

... و من در ستاره باران خدا ستاره تو را ندارم ... حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست.... لبخند شیرینت را ندارم

وقتی تنهای تنهایم و یاد تو تنها مهمان شبهای بی صبح من است من می مانم و یاد تو و دلی پر درد

-------------------

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

------------------

برای زیستن دو قلب لازم است

قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند

قلبی که هدیه کند و قلبی که بپذیرد

قلبی که بگوید و قلبی که جواب بگوید

قلبی برای من و قلبی برای انسانی که من میخواهم

--------------------------------

گذرگاه خیمه شب بازی دیگر با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد عشق ها میمیرند رنگها رنگ دگر میگیرند و فقط خاطره هاست که چه تلخ و شیرین دست نخورده به جای می مانند

---------------------

خواهم تو را پنهان کنم در گوشه از قلب خود آیا قبولش می کنی این کلبه ویرانه را

عشق پلی است برای وصل به دلدار عشق سکوی پرواز دو کبوتر است دو کبوتر عاشق که بتوانند با هم زندگی را بسازند و از بودن با هم احساس خوشبختی کنند. به امید روزی که همه به محبوب خود برسد

---------------------------

آن زمان که لب وزبانت لغتی نمی یابند تا حرف دل را باز گویندتا لحظه ها را توصیف کنند.چشم زیباترین پاکترین صادقانه ترین وبهترین نگاهش را که پرمعناترین سخن است به تو هدیه میدهد

--------------------

باور کردن وجود تو غرور را به هر دادگاهی می برم و او را محکوم و تو را باور می کنم. بگذار تنهاییم را با وجود تو قسمت کنم و وجود تنهایم را با همراهی تو از تنهایی در این غروب دلتنگی ها دراورم بگذار چشمانت مرا ببینندکه چگونه در این غروب بی کسی اشک چشمان مرا دوره کرده است و با سوز بر زمین می ریزند

----------------------------

چگونه فراموشت کنم تو را که قلم سبزم را به تو هدیه کردم که حتی نوشته هایت همرنگ نوشته هایم باشند. پیشترها سبز را نمی شناختم. بهتر بگویم با سبز رفاقتی نداشتم. سبز را با تو شناختم و دلم می خواهد که به یاد تو همیشه سبز بنویسم. دلت را به من بده. فکرت را به من بده. سرت را روی شانه هایم بگذار. بیا عطر کلماتت را میان هم تقسیم کنیم....

------------------

من در سرمای صند لی زنگ زده ام حل شد م،

تو به من خندیدی و

من ناشیانه دلتنگی هایم را بر سطح سرد آسفالت خیابان ریختم

وپس از آن از من ، تنها یک خط ممتد بر جای ماند…
تا ابد…..

دلتنگی ها

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این اس ام اسو واست نوشت











____________________________________________________















سلام ، ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم
یکی از عاشقونه هاش افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما منتظریم !



______________________________________________________





سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.






______________________________________________________





(اس ام اس برای جواب سلام)
سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست



______________________________________________________

سلام...روز قشنگی ست...دوستت دارم...
چقدر عاشق این جمله های کوتاهم
هوای بودن یک عمر با تو را دارم
منی که دلخوش دیدارهای گهگاهم
برای گفتن یک حرف عاشقانه فقط
اسیر سخت ترین زخم های جانکاهم
بدون تو همه ی لحظه ها به این فکرند
که تیغ را بگذارند بر گلوگاهم


______________________________________________________

من برمی خیزم
چراغی در دست
چراغی در دلم
زنگار روحم را صیقل می زنم
آینه ای مقابل آینه ات می گذارم
تا از تو
ابدیتی بسازم...


______________________________________________________

رنگی به رنگ چشم سیاهت نمی رسد
شب می دود، به مرز شباهت نمی رسد
من اشتباه کردم اگر ماه گفتمت
خورشید هم به صورت ماهت نمی رسد
هردفعه کودک غزلم می پرد هوا
دستش به میوه های نگاهت نمی رسد
هر وقت می زند به سرم فکر عاشقی
جایی به جز کنار و پناهت نمی رسد


____________________________________________________

چشمانت شور آتشین بودن
دستانت نوازشگر و آرام
گم کرده ام دلم را در لابلای هزار پیچ نگاهت
و قلبم سراسیمه از حضورت
تنگی سینه ام را احساس میکند
و عشق تجلی بودنت را
به رخ فرشتگان میکشد
و من تنها توانستم چنین بگویم:
خوش آمدی!
و نفس رها شد...


باشما

اولین پیامک ارسالی :توسط نگار:5713***0935

برو پایین خیلی باحاله
.
.
.
.
.
.
باحال باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال باحال




اسمس ارسالی مجید ابویی:1384***0937

پیشی کوچولو کجایی ؟ تو در حال چه کاری ؟ جوجوتو دوست میداری؟جوجو دلش تنگته ؟ تنگ دل سنگته ،میبوسمت هزارتا ، جواب می خواد د یالا

عاشقانه ها

نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته میگویم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!!

—————————— کار۲۰ ——————————

خانه دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام در رو ببندم !

—————————— کار۲۰ ——————————

بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و آهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !

—————————— کار۲۰ ——————————

کفشات رو در بیار ، جدی میگم کفشات رو در بیار !

چرا؟

آخه تو توی یک سرزمین مقدسی !

آره شک نکن تو توی قلب منی !

—————————— کار۲۰ ——————————



در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است

—————————— کار۲۰ ——————————

آه مکش و اشک مریز ، غصه مخور ، شب در میان است ، خدا مهربان است . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

چشم ماه تو عجب جلوه گه بیداد است / خدا به روی تو سر عشق کدام استاد است

خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود / صید را زنده گرفتن هنر صیاد است . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

ای بشر آخر پنداری که دنیا مال توست / ورنه پنداری که عجل دنبال توست

هرچه خوردی مال مور / هر چه بردی مال گور

هر چه مانده مال وارث / هر چه کردی مال توست . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره !

—————————— کار۲۰ ——————————

تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !

—————————— کار۲۰ ——————————

من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .

—————————— کار۲۰ ——————————

در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند .

—————————— کار۲۰ ——————————

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .
_________________
عشق است فقط پرسپولیس.

سرکاری وخنده دار



هرکی ارمنی بلده بخونه


( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا)

هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه





ای همه دارو ندارم ای تو ماه شب تارم
جز تو من کسی ندارم
که سر کارش بزارم
*

**

اگه تو با من باشی

چراغ خونم باشی

اینقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی
*

**
یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند .
تو کالری نمیخوای !؟
.


پاشو جیش کن بعد بخواب 

(ستاد دخالت در تمام امور کشور )
*

**
طرح پیش فروش بوس های yavashaki آغار شد
برای ثبت نام لپتو بیار جلو!!
*


.

اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!




**


می دونی چیه؟

نمی دونی؟

فکر کن!

من بگم؟

بابا دوستت دارم!

تو رو؟

نه! بابامو می گم





پیام LOve مشهدی:

مدنی الان چی حال مداد؟

حال مداد تو اینجه بودی و مو از پشت سر می امدوم

و موگفتم پخ!! بعد تو مترسیدی…

مو مگفتم نترس .. مویوم عشقت …






*



به مشهدی میگن با ۳ تا مداد جمله بساز
میگه : یه دوست دختر داشتم آی مداد، آی مداد ،آی مداد!!!


**

*

یک فعل چند منظوره در لهجه شیرین مشهدی:

مو بوروم: من بروم.

مو بوروم: من می بُرم.

مو بوروم: من می بَرَم.

مو بوروم: من برنده می شوم.

مو بوروم: من مو بور هستم.



**

عاشقانه ها

دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونی که دوسش داری

هیچ وقت فراموشت نمی کنه
*

*

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست

ما همانیم که در غار دلت پوسیدم
.



حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال

مهم اینکه دوست دارم فاصله ها رو بی خیال
*
*

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا از یاد برد
*

*

اگر عشقم حقیره

اگه جسمم کویره

اگه خالیه دستام

اگه همیشه تنهام

برای تو عاشق ترین عاشق دنیام
*


دلتنگ و بی قرارم …
زخمی تر از بهارم …
وقتی تو رو ندارم …
نفرین به هر چی دارم …

*

**
اگر دل سپردن به یادت خطاست
به تکرار باران خطا می کنم
*

**
از با تو بودن دل برایم عادتی ساخت

که هر گز بی تو بودن را باور ندارم
*

**
موج اگر میدانست که ساحل هیچ وقت دستشو نمی گیره

هرگز نفس نفس نمیزد برای رسیدن
*

**
ق * ل * ب * م
فدای تو

همه رو فراموش میکنه ، به جز تو!

*

**
آسمونی یا زمینی ؟
هر چه هستی نازنینی ..
توی قلب کوچک من ، هنوزم عزیزترینی …
*

**
گل را برای مکانی ، عشق را برای زمانی
و تو را برای همیشه دوست دارم

*

**
از آبشار پرسیدم تو کیسیتی؟ گفت اشک کوه!!
گفتم از چه می گریی؟ گفت از جدایی دوست!!!
*

**
از شرکت رب تبرک مزاحمتون میشم
میشه یه رب بغلتون کنم؟!!
*

**
دل تو وقتی میگیره، دل من می خواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه تا که قلب تو نگیره

*

**
گرچه ای دوست غروز دلت احساس مرا درگ نکرد
آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد
*

**
دوری پایان دوستی نیست …
گاهی لطیف ترین غم دنیاست!!!
*

**
نابینا به ماه گفت دوستت دارم
ماه گفت: چطوری؟ تو که منو نمیبینی
گفت:اگه میدیدمت که عاشق زیباییت می شدم
اما الان نمی بینمت و خودتو دوست دارم
*

**
روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت
امدم پاک کنم بدتر شد
خلاصه با اون عشقت ریدی به فرش ما رفت !!!


*

**
ساز گلهای دلم آهنگ توست …
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟؟؟
*

**
با تو اگه باشم وحشت از مردن ندارم
تو کنارم اگه باشی ، وقت غم خوردن ندارم

*

**
هیچ وقت فاصله ها حریف خاطره ها نمیشن
به یادتم ….
*

**
بر چشمان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را
تا بدانی که محبت و عشق رادر چشمان تو آموختم
و با تو آغاز کردم …

*

**
زندگی سه لحظه اش زیباست :

دیدن تو
خندیدن تو
بوسیدن تو
*

**
برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ،
برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است
بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ،
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ،
ببین یک خواهشی دارم
مرا در خود کمی حل کن ،
نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن.

**
*

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست،
دوست داشتن امری لحظه ایی است،

اما داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است
برای کسی که دلتو شکسته …

**

*

تو بگو وقتی خواب بودم چه کسی مداد رنگیشُ برداشت و فاصله ها رو پٌررنگ کرد ؟؟

***

متفرقه ها

پس از مرگم مزارم را با آب و صابون بشویید

تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه



*

وقتی کسی ناراحتت میکنه ۴۲ تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی،

اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش
*

**



تو هیئت ناهار میدادن ، اول آقایون غذا خودن

یارو تو بلندگو اعلام میکنه :

آقایون بی زحمت جلوشونو تمیز کنن

تا خانم ها بیان بخورن…!!

*

**

متلک جدید : خوشه تو بخورم

متلک روز: خوشگله خوشه چندی؟

فحش روز: مرتیکه بی خوشه
*

**
طرح پیش فروش بوس های yavashaki آغار شد
برای ثبت نام لپتو بیار جلو!!
*
**
یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟
*

یکی میره خواستگاری ، می پرسن داماد چیکارس؟
میگه : بیکاره اما جزء خوشه یکه!!


م اس جدید

شبکه خبر

پرس تی وی Press Tv

آی آر آی بی ان ان IRIBNN

فاکس نیوز Fox News

الجزیره Aljazeera

سی ان ان CNN

العربیه Alarabia

بی بی سی BBC

ان بی سی NBC

.

.



همه تایید کردند که :

تو عزیز دلـــــــمــــی










غضنفر خرش میمیره .دوستهاش برای مسخره کردنش میرن تسلیت میگن.

غضنفر برمیگرده میگه ای بابا فکر نمیکردم خرم اینهمه فامیل داشته باشه


*


نصیحت غضنفربه پسرش:

هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره

خود من هم هیچ وقت زن نگرفتم






غضنفرموقع مرگش بچه هاشو جمع میکنه بهشون یه چوب میده میگه بشکنید ،میشکنن .

بعد چندتا چوب میده میگه بشکنید میشکنن .

بعد یه دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن .

بعد ۱۰ تا دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن.

مفتول میده میشکنن تیر اهن ۱۸ میده میشکنن .

میگه نفهما ،کره خر بازی درنیارین میخوام نصیحتتون کنم!!!

.


.


غضنفر اسم پیغمبر یادش می ره

میگه : بر جمال پاک پدرخانم حضرت علی صلوات






.

غضنفر میخواسته گوسفند قربونی کنه، چاقو گیر نمیاره خفش میکنه *
.


*


غضنفر میرن پیک نیک زنش میگه بشینم زیر اون درخت خوبه.ترکه میگه نه همین وسط جاده پتو بنداز امن تره!زنش میگه اینجا ماشین میزنه خلاصه بعد از مقداری بحث میندازن وسط جاده.بعد میبینن یه کامیون داره میاد طرفشون هر چی بوق میزنه اونا از جاشون تکان نمیخورن کامیونه هم فرمونو میپیچونه میره تو درخت.غضنفر به زنش میگه اگه زیر اون درخت بودیم می مردیما

*

*

غضنفر با احساسات زنش بازی می کنه، سه هیچ می بازه

*

*
غضنفرمیره به یکی خبر مرگ مادرش رو بده،
بهش میگه: یه شتری بود که در خونه همه میخوابید!؟
یارو میگه: خوب؟
میگه: این دفعه رو ننه تو خوابید

**

*

غضنفر داروخونه میزنه،‌ رو درش می‌نویسه:
فروش نوار بهداشتی با نصب در محل

**


غضنفر گیر داده بوده صندلی‌ عقب هواپیما بنشینه
میپرسن چرا؟
میگه: ایلده نشنیدی همیشه میگن سرنشینان هواپیما کشته شدند.

هیچ وقت صحبتی از بقیه مسافران نبوده

**

*

غضنفر باباش میمیره بهش میگن مراسم نمیگیری؟
میگه نه به جاش میریم مشهد

**




آقای سرخوش داشته با اخم پولکی می خورده بهش میگن چته؟

میگه : والله ما هر حرفی بزنیم شما میگین سرخوشه نمی فهمه …

ولی به خدا این چیپسا شیرینه …

*



*

ترجمه ی I LOVE YOU به زبان لری : دردت بزنه تنگ دلم

*



*


مکیدن ممنوع ! ، خوردن ممنوع ! لیسیدن ممنوع ! فرو کردن انگشت ممنوع !

زبان زدن ممنوع !

اینا رو یه عسل فروش لر در مغازه اش نوشته بود !!!

*



*

تو مراسم ختم پدر آقای سرخوش بلندگو میگه :مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین .
یکی داد میزنه : مرحوم گه خورده ، ما به احترامش می پوشیم .

*



*


آقای سرخوش آزمایش ادرارش گم میشه میگه بله دیگه مملکت بخور بخوره!

*



از آقای سرخوش میپرسن امام رضا چرا رفته بود مشهد میگه: رفته بود زیارت

*



به آقای سرخوش می گن با وطن جمله بساز. میگه من رفتم حمام و تنم را شستم. می گن نه!!با ط دسته دار. میگه اتفاقا با طی دسته دار شستم

*



لره به پسر تازه دامادش میگه: شب که رفتی حجله سفت ترین جای بدن تو بکن تو اونجا که زنت می شاشه. صبح میبینن یارو سرش تو سنگ توالت گیر کرده!!

*



آقای سرخوش برای چند روز میره توی هتل یک روز میبینن توی دستشوئی داره یک نفر خارجی رو میزنه میان میگیرنش ازش میپرسن قضیه چیه چرا این بدبخت را میزنی ؟ میگه اینجا یک چشمه اویی بیده (دستشوئی فرنگی ) که مو هر روز ازش او میخوردم این بی پدر و مادر امروز اومده توش ریده

*


به آقای سرخوش که از حج برگشته‌ می‌گن سفر حج چطور بود… می‌گه: خیلی سنگ خورد تو سرو صورتم ولی آخرش بوسیدمش.

*


آقای سرخوشرفت پارتی. فرداش رفیقش ازش پرسید چطور بود. گفت: خیلی عالی بود . روی من اسم یه گل گذاشته بودن و هی صدام میکردن. رفیقش گفت چی میگفتن. آقای سرخوش گفت: من و انداخته بودن وسط و هی دورم میچرخیدن میگفتن اسگله رو اسگله رو …

*


یه روز آقای سرخوش و دوستش سوار یه تاکسی میشن. تاکسیه پژو بوده. بعد یکی از اونا به راننده میگه: اقای راننده یه نوار بزار حال کنیم. راننده میگه: خودت یکی از تو داشبورت انتخاب کن بزار. آقای سرخوش هم از تو داشبورت بین چند تا نوار یه نوار ویدیو پیدا میکنه هر چی سعی میکنه بزاره تو ضبط نمیتونه بزاره اون رفیقش می زنه تو سرش میگه ای گیج این نوار مال تریلی نه پژو

*


آقای سرخوش زن بیوه برادرش رو میگیره , شب عروسی زنه خیلی داد میزنه.میگن : دختر بود؟میگه : نه اون سوراخ ماله برارم بید , من یه سوراخ سی خودم وا کردم

*


غضنفر و دآقای سرخوش باهم یه کارخونه سفیدآب تاسیس می کنن. اول کارشون برای اینکه بیشتر بفروشن وسطش گردو میذارن !!

*


جدیدترین جمله ای که آقای سرخوش پشت ماشینش نوشته:
برار غریبم جومونگ

*


صرف فعل نشستن به گویش لری:
مو بنیشم تونم بنیشی اونم بنیشه
ما که بنیشیم شمام که بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!

*


دو دسماله چیست؟
-حرکتیست هلیکوپتری و غرور آفرین توسط جلف ترین فرد لر.

*
نصیحت پدرانه آقای سرخوش شب امتحان به بچه اش:


امشب بشین یه گوهی بخور
تا فردا یه انی بشی
تا توی یه طویله ای رات بدن


آقای سرخوش زنگ می زنه فرودگاه می گه:
ببخشید خانم از تهران تا شیراز چقد راهه
دختره میگه یه لحظه!
آقای سرخوش میگه مرسی و قطع می کنه!



حافظ و دختر لر
گفتم: غم تو دارم
گفتا : سی چی برارم
گفتم: که ماه من شو
گفتا: بووات درارم!
گفتم زمهر ورزی ، رسم وفا بیاموز
گفتا: به لنگ کفشی چشاتِ در میارم

غضنفر یه چک سفید امضا پیدا میکنه جلو مبلغش مینویسه” خدا تومن” میبره میده به بانک. بعد میبینن ترکه داره کیسه کیسه پول از بانک میبره بیرون میرن ببینن چه جوریه که بهش پول دادن میبینن رئیس بانکه سرخوش بوده

نبرد رستم و لر:
چنانت بکوبم به گرز گران که دیگر نیایی به مازندران
پاسخ لره : چنان ایزنم بر سرت با بلوک که ترتر برینی به گور بووت !!!

بهآقای سرخوش میگن چندتا تن ماهی نام ببر، میگه: تن شیلانه، تن جنوب، تن سیکارو، تن چابهار، تن پیر، تن پیغمبر، ‌تن هر کی دوست داری دست از سر ما بردار!

به آقای سرخوشمیگن درد عشق بدتره یادرد دندون میگه: هنوزتو اتوبوس شاشت نگرفته

آقای سرخوشتوی جبهه بیسیم چی بوده زنگ میزنه میگه : آقا ۵ تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید میگن خودت بیار …. میگه نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام

آقای سرخوش زنش رو (ببخشین) می فروخته؛ میگن چرا این کارو می کنی : میگه سی پول
میگن : پول واسه چی می خوای ؟ میگه: برا تفنگ خریدن.
میگن تفنگ واسه چی؟ میگه سی جنگ با دشمن
میگن : جنگ برای چی؟ میگه : سی ناموسم

به آقای سرخوش میگن: با بید جمله بساز. میگه: در خانه ما یک بید بید! میگن: اون بید نیست، بوده. میگه: آهان باشه، در خانه ما یک بود بید.

به آقای سرخوش میگن تا حالا سوتی بزرگ دادی میگه آره یه با خونه تنها بودم دختر خاله ام زنگ زد گفت چه خبر گفتم هیچی تنهائی حوصلم سر رفت اونم گفت منم تنها هستم پاشو بیا خونمون منم رفتم بهم گفت من میرم توی اتاق تو هم چند دقیقه بعد بیا تو منم ۱۰ دقیقه بعد رفتم تو اتاق تاریک بود برقارو که روشن کردم همه خندیدن و گفتند تولدت مبارک ،بهش میگن اینکه سوتی بزرگی نبود میگه چرا آخه من لخت رفتم تو!!!!!!!!!

آقای سرخوش بعد از ۱۰ دقیقه از باجه تلفن بیرون میاد یه نفر ازش میپرسه سالم بود میگه آره فقط آفتابه نداشت

آقای سرخوش ۱نفرو تو خیابون میبینه میگه : ببخشید من شما رو تو دبی ندیدم؟ یارو میگه : نه آقا من اصلان دبی نرفتم.

میگه : چه جالب اتفاقا منم تا حالا دبی نرفتم ، حتما ۲ نفر دیگه بودن