اس ام اس های عاشقونه ی جدید امروز

اس ام اس های عاشقونه ی جدید امروز 

 

کاش بودی تا دلم تنها نبود، تا اسیر غصه ی فردا نبود، کاش بودی تا برای قلب من، زندگی اینگونه بی معنا نبود، کاش بودی تا لبان سرد من، بی خبر از موج و از دریا نبود

 

آری دوستی دو نیمه دارد، نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من میتپد

.

.

. 

دوری جستن از انسانهایی که دوستشان میداریم بی فایده است، زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم داشت

.

.

. 

هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمیتوانی او را ببخشی، بدان اشکال از کوچکی قلب توست نه در بزرگی گناه او

.

.

. 

یه روز یکی دنیای تو میشه، یه روز تو دنیای یکی دیگه میشی، یه روز دنیای تو مال یکی دیگه مشه، یه روزم بدون اینکه بفهمی دنیای یکی دیگه میشی

.

.

. 

من به یادت حساب باز میکنم، شکل ماهت را در آن پس انداز میکنم

.

.

. 

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده، حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی

.

.

. 

صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی این دو دردناکتر اینست که ندانی باید صبر کنی یا فراموش

.

.

. 

پروانه سوخت، شمع فرو مرد، شب گذشت، ای وای بر من که قصه دل ناتمام ماند

.

.

. 

اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش، اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش

.

.

. 

به من گفتی پر از آینده باشم / تو رفتی همچنان در خنده باشم / تو دریای منی، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم

.

.

. 

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از هر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد

.

.

. 

غمگین تر از پاییز، زمستونه که بهار ندیده، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم

.

.

. 

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم / یاد من هم نکنی باز یادت هستم

.

.

. 

از شکستن دو چیز بترس، قلبی که صادقانه دوستت دارم و دلی که صادقانه به یادته

.

.

. 

باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسم تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه

.

.

. 

عشق را نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

.

.

. 

دگر حس شقایق را نداری، هوای قلب عاشق را نداری، از چشمان خونسرد تو پیداست که مثل سابق دوستم نداری

.

.

. 

از معنی انتظار یک لحظه بایست / دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست / یک لحظه بایست و یک جمله بگو / تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

 

 نبودی بی تو پنهان گریه کردم / تو را دیدم و خندان گریه کردم / برای اینکه اشکامو نبینی / نشستم زیر باران گریه کردم

.

.

. 

گل عشق تو هستم شبنمم باش / دلم دنیای زخمه مرهمم باش / ز درد بی کسی قلبم شکسته / تو شهر بی کسی ها همدمم باش

 

وقتی ناله های خرد شدنت زیر باران نوای دل انگیزی شد چه فرقی میکند برگ سبز کدام درختی!

 

به چشمان مهربان تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم عاشقانه ها را

روشنی طلعت تو ماه ندارد، پیش تو گل رونق گیاه ندارد، گوشه ابروی توست منزل جانم، خوشتر از این گوشه پادشه ندارد

.

.

. 

غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه های آشنا جست، هر وقت عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد آنگاه تو غریبی

 

اگه شکستن قلب و غرور صدا داشت، عاشقان سکوت شب را ویران میکردند

.

.

. 

ای کاش تنهایی من گل سرخی بود که هنگام دیدار به تو میبخشیدم

.

.

. 

روزی که دلم پیش دلت بود گرو، دستان مرا سخت فشردی که نرو، روزی که دلت به دیگری مایل شد، کفشان مرا جفت نمودی که برو

.

.

. 

لبریز گلاب میشود چشمانت، کم گریه کن آب میشود چشمانت، هنگام خداحافظی ام گریه مکن، حیف است خراب شود چشمانت

 

دو سوم کره ی زمین رو آب فرا گرفته! اونوقت تو ماهی کوچولوی نازنازی تو تنگ دل من چیکار میکنی؟

.

.

. 

همیشه منتظرت می مونم، میدونم میایی، چشم به راه همیشگی تو

.

.

. 

نه از قبیله ی ابرم نه از تبار کویرم که بی بهانه بگریم که ترانه بمیرم، دلم گرفته برات ولی اجازه ندارم از نسیمو ترانه سراغی ازت بگیرم

 

به چشمانت که چون چشمان دریاست، به لبخندت که چون گلهاست، تو را همچون صبح فردا دوست دارم 

 

منبع:{::اس ام اس جدید::عکس::}

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروش شارژ 1690 تومانی ایرانسل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.havash.ir

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید
می خواین شارژ گوشیتون رو با قیمت 1690 تومان تهیه کنید ؟؟؟
2000 تومان شارژ
قیمت 1690
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد