عاشقانه ها

دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونی که دوسش داری

هیچ وقت فراموشت نمی کنه
*

*

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست

ما همانیم که در غار دلت پوسیدم
.



حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال

مهم اینکه دوست دارم فاصله ها رو بی خیال
*
*

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا از یاد برد
*

*

اگر عشقم حقیره

اگه جسمم کویره

اگه خالیه دستام

اگه همیشه تنهام

برای تو عاشق ترین عاشق دنیام
*


دلتنگ و بی قرارم …
زخمی تر از بهارم …
وقتی تو رو ندارم …
نفرین به هر چی دارم …

*

**
اگر دل سپردن به یادت خطاست
به تکرار باران خطا می کنم
*

**
از با تو بودن دل برایم عادتی ساخت

که هر گز بی تو بودن را باور ندارم
*

**
موج اگر میدانست که ساحل هیچ وقت دستشو نمی گیره

هرگز نفس نفس نمیزد برای رسیدن
*

**
ق * ل * ب * م
فدای تو

همه رو فراموش میکنه ، به جز تو!

*

**
آسمونی یا زمینی ؟
هر چه هستی نازنینی ..
توی قلب کوچک من ، هنوزم عزیزترینی …
*

**
گل را برای مکانی ، عشق را برای زمانی
و تو را برای همیشه دوست دارم

*

**
از آبشار پرسیدم تو کیسیتی؟ گفت اشک کوه!!
گفتم از چه می گریی؟ گفت از جدایی دوست!!!
*

**
از شرکت رب تبرک مزاحمتون میشم
میشه یه رب بغلتون کنم؟!!
*

**
دل تو وقتی میگیره، دل من می خواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه تا که قلب تو نگیره

*

**
گرچه ای دوست غروز دلت احساس مرا درگ نکرد
آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد
*

**
دوری پایان دوستی نیست …
گاهی لطیف ترین غم دنیاست!!!
*

**
نابینا به ماه گفت دوستت دارم
ماه گفت: چطوری؟ تو که منو نمیبینی
گفت:اگه میدیدمت که عاشق زیباییت می شدم
اما الان نمی بینمت و خودتو دوست دارم
*

**
روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت
امدم پاک کنم بدتر شد
خلاصه با اون عشقت ریدی به فرش ما رفت !!!


*

**
ساز گلهای دلم آهنگ توست …
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟؟؟
*

**
با تو اگه باشم وحشت از مردن ندارم
تو کنارم اگه باشی ، وقت غم خوردن ندارم

*

**
هیچ وقت فاصله ها حریف خاطره ها نمیشن
به یادتم ….
*

**
بر چشمان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را
تا بدانی که محبت و عشق رادر چشمان تو آموختم
و با تو آغاز کردم …

*

**
زندگی سه لحظه اش زیباست :

دیدن تو
خندیدن تو
بوسیدن تو
*

**
برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ،
برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است
بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ،
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ،
ببین یک خواهشی دارم
مرا در خود کمی حل کن ،
نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن.

**
*

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست،
دوست داشتن امری لحظه ایی است،

اما داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است
برای کسی که دلتو شکسته …

**

*

تو بگو وقتی خواب بودم چه کسی مداد رنگیشُ برداشت و فاصله ها رو پٌررنگ کرد ؟؟

***
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد