سرکاری وخنده دار



هرکی ارمنی بلده بخونه


( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا)

هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه





ای همه دارو ندارم ای تو ماه شب تارم
جز تو من کسی ندارم
که سر کارش بزارم
*

**

اگه تو با من باشی

چراغ خونم باشی

اینقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی
*

**
یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند .
تو کالری نمیخوای !؟
.


پاشو جیش کن بعد بخواب 

(ستاد دخالت در تمام امور کشور )
*

**
طرح پیش فروش بوس های yavashaki آغار شد
برای ثبت نام لپتو بیار جلو!!
*


.

اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!




**


می دونی چیه؟

نمی دونی؟

فکر کن!

من بگم؟

بابا دوستت دارم!

تو رو؟

نه! بابامو می گم





پیام LOve مشهدی:

مدنی الان چی حال مداد؟

حال مداد تو اینجه بودی و مو از پشت سر می امدوم

و موگفتم پخ!! بعد تو مترسیدی…

مو مگفتم نترس .. مویوم عشقت …






*



به مشهدی میگن با ۳ تا مداد جمله بساز
میگه : یه دوست دختر داشتم آی مداد، آی مداد ،آی مداد!!!


**

*

یک فعل چند منظوره در لهجه شیرین مشهدی:

مو بوروم: من بروم.

مو بوروم: من می بُرم.

مو بوروم: من می بَرَم.

مو بوروم: من برنده می شوم.

مو بوروم: من مو بور هستم.



**

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد