عاشقانه ها ودلتنگی ها

کاش تو پاکت اس ام اس جا می شدم تا 1 دقیقه دیگه پیش تو باشم




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




دوستت دارم به وسعت یه کهکشان/می خوانم از تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان.




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _










چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که همه دنیای من شدی ، پس در کنارم بمان که تنها بهانه زندگیم تویی.




_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


پیوسته دلم دم به هوای تو زند / جان در دل من نفس برای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید/هر برگی از آن بوی وفای تو زند



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی یاد کن ز قلب بی تابی که هر دم یاد توست



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


سلام عزیز مهربون،اجاز هست بشم فدات اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟
شب که میاد یوش یواش با چشمک ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره بچینم برات



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



یک دم گمان مبر ز خیال تو غافلم / گر مانده ام خموش خدا داند و دلم



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


یک همیشه یکه، شاید در تموم عمرش نتونه بیش از یک عدد باشه ، اما بعضی وقت ها همین یک میتونه خیلی باشه!
یک دنیا ، یک سرنوشت ، یک دوست ، یک خاطره ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



زندگی زیباست ، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها ، خاطره ی خاطره ها می گردد...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد