متفرقه

شعر عاشقانه)

زندگی با عشق رنگین هست و بس / بهتر از عشق باشد اما هم نفس / هم نفس با تو شدم غرق گناه / با لب تو ، با صدا ، با یک نگاه ...






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(شعر عاشقانه)

اگه ما کنر هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم / من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(دل شکسته)

هر بار که دست کسی را گرفتم گم شدم ، آنقدر که در من هراس گرفتن دستی هست ، ترس گم شدن نیست!






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _







(دل شکسته)

تنهایی خیلی سخته ، سخته بی وفایی / سختر از اون یه چیزه ، اونم روز جدایی ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(فلسفی)

هر زمان پر از سکوت شدی بیاد بیاور که کسی نیازمند صدای توست'شکسپیر'



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(عاشقانه)

زیباترین آواز:صدای تو،

قشنگ ترین نقاشی:نگاه تو،

بهترین هدیه:لبخند تو،

تک ترین نوازنده:تپش قلب تو،

بهترین بازیگر:وجود توست،

نازنینم ، تندیس عاشق شدن در اولین جشنواره عشاق عالم به نگاه کردن تو تعلق گرفت...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(دل شکسته)

خاطراتم گرچه تلخ است مثل زهر / از کنایه ، از بدی ها ، تا به قهر

من برای عشق تو ای نازنین / از هزاران چشم مست کردم گذر



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

الهی هر کجا هستی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تورا / هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تورا



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(شعر عاشقانه)

در کویر سرد عشق این جمله را با من بخوان: مرگ تو مرگ من است ، هرگز نمیر ، زنده بمان ...



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(خنده دار عاشقانه)

قار قار خبر دار عاشقت شده بیمار / فکر نکنی مریضه ، واسه ی تو اشک میریزه



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(بوسه عاشقانه)

اگر شبی مست در آغوش من افتی / چنان بر لب تو بوسه زنم کز نفس افتی



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(دل شکسته)

اگر سوزم سزا باشد ، اگر دردم دوا باشد / از این بدتر کجا باشد که یار از یار جدا باشد ؟



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(خنده دار عاشقانه)

خدا یکی ، بهشت یکی ، تو سرزمین عشق تکی / عاشق یکی ، دلبر یکی ، تویی که جنس پولکی

کعبه یکی ، دعا یکی ، تو قلب من تو قلکی / زیبا یکی ، رعنا یکی ، تو راز گل پیچکی

جسمت یکی ، روحت یکی میبوسمت با دزدکی / قلبت یکی ، صدات یکی ، عزیز من با نمکی

هوس یکی ، نفس یکی ، واسم تو هم نفس تکی



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




(سرکاری)

سریع 3 تا فتوکپی و 1 عکس از قیافت بفرست میخوام کلی بخندم!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد