عاشقانه ها

دستهایم را تا ابرها بالا برده ای و ابرها را تا چشمهایم پایین!
عشق را در کجای دلم پنهان کرده ای که هیچ دستی به آن نمیرسد ؟!


________________________________________________09358030412_____


میخوام که عاشقت بشم، گل شقایقت بشم دلم واست تنگ شده بود، گفتم مزاحمت بشم…


_________________________________________________09358030412_____


دوست دارم تا آخرین باقیمانده ی جانم تو را عاشق کنم
زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده
زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده
زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته
نفس کشیدن من تنها با یاد آوری زنده بودن تو امکان پذیر است


________________________________________________09358030412______


ازته
;' '؛،,،؛' ';
'؛،, ,،؛'
'؛'

میگم...!
دوستت دااااارم .


_________________________________________________09358030412_____


میشی برام ماه شبای بی سحر ؟
میشی برام ستاره ی راه سفر ؟
بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی
بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی
برای سعادت شبا شعرامو من داد می زنم
برای خوشبختی تو خدا رو فریاد می زنم


__________________________________________________09358030412____


همه دنبالت میگردن ، فکر میکنن گم شدی ، بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟


___________________________________________________09358030412___


در اوج دل نشاندمت ، در رهگذار زندگی زمانه گر خزان شود ، توئی بهار زندگی . . .


__________________________________________________09358030412____


گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت / یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت .


__________________________________________________09358030412____


جا برای گنجشک زیاد است ولی ، به درختان خیابان تو عادت دارم .


_________________________________________________09358030412_____


مرواریدهای چشمم را
به همراه
قطعه هایی از غرورم فروختم
در عوض بالاتر از ثروت قارون نصیبم شد
من عشق تو را بدست آوردم


____________________________________________________09358030412__


اگرچشمانم را کور کنی تو را می بینم
اگر گوشهایم را ببری باز هم تورا می شنوم
اگر پاهایم را قطع کنی باز به سوی تو می آیم
اگر دستانم را قطع کنی با قلبم تو را در آغوش می کشم
اگر قلبم را بدری مغزم برایت می تپد


___________________________________________________09358030412___


کاش می شد، لباس آسمان را به دامانت وصله می کردم
تا زمین زیر پاهایت از باران شادی همیشه نمناک و تر باشد


____________________________________________________09358030412__


برای به دست آوردنت نمی جنگم
به تکدی قلبت هم نمی آیم
دوستت دارم
فارغ از داشتنت


____________________________________________________09358030412__


«جاذبه‌ی» لبانت؛
«نسبیت» را به زانو در می‌آورد!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد