اس ام اس تولد - اس ام اس تبریک تولد

(عدد روی کیک رو به سن مورد نظر تغییر بدید)
     .,_20_,.
  _|******|_
 |*~*~*~*~|
 """""""""""""""
*/TAVALODET/*
 */MOBARAK/* 

 

----------------------------------------------------------------------------------- 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزها شتابزده عاشقانه تر زیست . میلا
تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم


______________________________________________________


صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید، انگار آمدن تو نزدیکست . لمس بودنت مبارک
 


______________________________________________________


میلادتو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم و میدونم همشون حسودیشون میشه ، آخه تو تنها گل باغچه قلب منی


______________________________________________________


نگاهت را قاب میگیرم در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد ـ امروز روز توست تولدت مبارک
 


______________________________________________________


تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را ـ تولدت مبارک


______________________________________________________


امیدوارم صد سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه و شمعای کیک ... سالگیت رو فوت کنی و هیچی از کیک به خودت نرسه


______________________________________________________


یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد عزیزم ـ امروز قشنگ ترین روز زندگیمه تولدت مبارک


______________________________________________________


قشنگترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست، آهنگ خوش عمرم، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ، تولدت مبارک


______________________________________________________


حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستم مهربونیت رو توصیف کنند ، به اندازه ی تمام خوبی های دنیا دوستت دارم ـ تولدتت مبارک عزیزم


______________________________________________________


روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق می ورزیم ـ عزیزم گلم نازنینم تولدت مبارک


______________________________________________________


واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دل از تو دور نمیشه ـ عزیزترینم تولدت مبارک


______________________________________________________


عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگیم، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است ، پس با من بمان تا زنده بمانم ، دوستت دارم تولدت مبارک


______________________________________________________


زیباترین تولدها، آنهاییست که در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم ، بهترین دلیل برای زندگیم تولدت مبارک


______________________________________________________


تو پرستوی امیدی مگر از من تو چه دیدی / غربت من و که دیدی که از کنارم پر کشیدی ؟! ، با تمام بی وفاییت میگم تولدت مبارک ـ دوستت دارم


______________________________________________________


رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم ، واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم ـ روز آغاز زیستنت مبارک گلی


______________________________________________________


باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.
. تولدت مبارک.


______________________________________________________


به (.....) می گن تولدت مبارک! می گه: خیلی ممنون تولد شما هم مبارک!


______________________________________________________


هرسال (تاریخ تولد) هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....
تولدت مبارک


______________________________________________________


عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه
آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.


______________________________________________________


نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست... تولدت مبارک.


______________________________________________________


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


______________________________________________________


داره بارون میاد  خوب که نگاه کردم.
.
.
.
 هوا که ابری نبود...
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن......
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک


______________________________________________________


برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک


______________________________________________________


 زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه
خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.


______________________________________________________

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید
تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی . . .

______________________________________________________


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک


______________________________________________________


چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد