متن آهنگ جدید از تتلو و رضایا و طعمه و 2afm به نام ایول

از قسمت های جالب متن آهنگ ها می توانید به عنوان اس ام اس برای دوستان خود استفاده کنید.


ایول:

 
رضایا
_رضایا

تتلو
_تتلو

طعمه
_طعمه

تو ای اف ام

_ هی

(رضایا):
وقتی تو رو ندارم ، فدای کی قصه دارم؟
تو بگو چیکار کنم ، دلتو شیکار کنم؟

_تو بگو چیکار کنه ، دلتو شیکار کنه؟

(تتلو):
منو تنها میذاری ، رو دلم پا میذاری
تو چه حقه بازی ، چقد زبون درازی

_وای چه حقه بازه ، چقد زبون درازه

(رضایا):
من ، من میخوام بگم دوست دارم روم نمیشه
رفقا میگن نگو ، اما دل آروم نمیشه

(تتلو):
نمیشه ، نه نمیشه ، که ازت دست بکشم
تو فقط اشاره کن ، من میگم چشم رو چشم

(رضایا):
ای ول به وله ، وله ، وله تو
ای جان بخورم ، بخورم ، جیگرتو

(تتلو):
ای ول به وله ، وله ، وله تو
ای جان بخورم ، بخورم ، جیگرتو

(تو ای اف ام):
همسر من
_هی
تاج سر من
_هی
باشه الهی همیشه سایت بالا سر من
_هی
جیگر من
_هی
بالو پر من
_هی
باشه الهی همیشه شونت جای سر من

(طعمه):
ای ول به ولتو وولی به وولت
واسه اون اندام غولت

واسه اون اخلاق کورت
ای ول به ولتو وولی به وولت

واسه اون ماشینو پولت
اون موهای بورت

وای الهی خودم برم قربون اون فهم و شعورت

نظرات 1 + ارسال نظر
رز شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www. melisa666.blogfa.com

وبلاگت خیلی قشنگه منم تازه وبلاگ در مورد تتلو درست کردم اگه دوست داشتی به وب من سر بزن
گفته باشم تازه درستش کردم هنوز زیاد مطلب نذاشتم توش!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد