اس ام اس های ویژه رمضان سری ۴

مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید


_________________________________________________


قُل قُل گرم سماور در اتاق / می‌برد من را به عصر کوزه‌ها
می‌برد تا لحظه‌ی افطارها / می‌برد من را به ماه روزه‌ها . . .
آغاز ماه مبارک رمضان بر شما مبارک


_________________________________________________


ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد..
.
.
.
جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید


_________________________________________________


با سلام، آمادگی خودمون رو برای پذیرفتن دعوت شما جهت یک افطاری خوشمزه اعلام می کنیم!


_________________________________________________


 ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد


_________________________________________________


ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!


_________________________________________________


به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

به (....) می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه


_________________________________________________


نظریه فلسفی یک (....) درباره روزه :
انسان در این دنیا مسافری بیش نیست و روزه بر مسافر واجب نیست .


_________________________________________________


به (....) میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم


______________________________________________________


(....) ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه
دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟
یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره


_________________________________________________


به (....)  میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟


_________________________________________________


(....) روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!


_________________________________________________


(....) روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد