اس ام اس عاشقانه 57 + اس ام اس عاشقانه خنده دار

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد ، خروج امکان پذیر نمیباشد .




______________________________________________________




در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .




______________________________________________________




اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم .




______________________________________________________




سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم .




______________________________________________________




عجب روزگاریه ، دل ماله منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه !




______________________________________________________




ابر چشم به هوای رخ تو بارانیست / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست .




______________________________________________________




اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف .




______________________________________________________




میخوام یه بوسه از لبت/تو رویاهام بگیرم/این قدر دوست دارم/که راضی ام برات بمیرم .




______________________________________________________




تو کوچه ی تنگ دلم / رو اون دیوار کاه گلیش / هک می کنم با دست خویش / دوست دارم به Englishاوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته .




______________________________________________________




اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته .




______________________________________________________




وقتی تو با منی ندارم هیچ غمی / میخوام چیکار غمو وقتی تو عشقمی .




______________________________________________________




اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده
با زدن چند اسمس این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید !




______________________________________________________




قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم .




______________________________________________________




بر دریچه ی قلبم نوشتم عشق ممنوع ، ولی عشق آمد و گفت من بی سوادم !




______________________________________________________




فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمانه به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست .




______________________________________________________




هرچه هستم هرچه هستی ، توی قلبم ریشه بستی / هرچه باشم هرچه باشی ، نمیشه ازم جداشی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد