اس ام اس مذهبی - اس ام اس نیایش با خدا - اس ام اس دعا ورمضان

بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود ... ما راهمان جداست ،
این ابرها تا می توانند ببارند ، ما چترمان خداست ...


______________________________________________________


هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم
به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم ...


______________________________________________________


خدایا! به هر که دوست میداری بیاموز که:عشق از زندگی کردن بهتر است.
و به هر که دوست تر میداری بچشان که:دوست داشتن از عشق برتر ..



______________________________________________________


ماه من ، غم و اندوه اگر هم روزی ، مثل باران بارید یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود:
که خدا هست هنوز ...



______________________________________________________


شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند. عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش برغم ِ تبرها، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست ...



______________________________________________________


نام آفتابگردان که میاد همه را به یا آفتاب می اندازد،نام انسان که میاد آیا کسی را به یا خدا می اندازد؟



______________________________________________________


دلم برای جنگ های لوله خودکاری ، دلم برای شیطنتهای کودکی و ایستادنهای مکرر پشت در دفتر دلم برای معلمهایی که عاشقانه آزردنم وعشقهایی که بی بهانه آزردمشان و از همه بیشتر دلم برای خدا تنگ شده...



______________________________________________________


هرگاه خداوند تو را به سوی پرتگاه هدایت کرد ، به او اعتماد کن زیرا یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز را خواهد آموخت...



______________________________________________________


حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست،
خدا در حضور هر کسی رازی نهفته ،
خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را ...



______________________________________________________


کاش خدا 3 چیز را نمی آفرید ( غرور - دروغ - عشق ) تا هیچ گاه کسی سر غرور به دروغ دم از عشق نزند ...



______________________________________________________


درگاه تو قبله سجودم / زنده به وجود تو وجودم
خواهم که همیشه زنده مانی / خود بی تو مباد زندگانی
یا رب،ز جمال این جهاندار / آشوب و گزند را نهان دار
هر در که زند،تو ساز کارش / هرجا که رود،تو باش یارش



______________________________________________________


هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی هست . دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید هست



______________________________________________________


سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید
نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی
قنوت لحظه هایت را میان
ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن



______________________________________________________







اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .



______________________________________________________


خدا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .



______________________________________________________


گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری
غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی



______________________________________________________


خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گوید آری و هرچه می خواهی به تو می دهد. او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد



______________________________________________________


به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک چرا باید به دور تو بگردم؟! ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم



______________________________________________________


یارب دل دوستان پر از غم نکنی با تیر بلا قامت ما خم نکنی ای چرخ تو را به قرآن سوگند یک مو ز سر عزیز ما کم نکنی



______________________________________________________


جز توکل بر خدا ، سرمایه ای در کار نیست
هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست



______________________________________________________


نازنین قصه نخور، قصه نویس تو خداست / نارفیقند همه، تنها رفیق تو خداست...



______________________________________________________


در پشت تمام ناکامیها خدایی است که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.



______________________________________________________


آه خدا ؛ گفتم خسته ام ، گفتی : لا تقنطوا من رحمة الله ... از رحمت خدا ناامید نشوید ( زمر 53) گفتم : هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره ، گفتی : ان الله بین المرء و قلبه ... خدا حائل است میان انسان و قلبش (انفال 27) ، گفتم : هیچ کسی را ندارم ، گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید ... ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق 16) ، گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! ، گفتی : فاذکرونی اذکرکم ... منو یاد کنید تا یا شما باشم (بقره 152)



______________________________________________________


آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است ، آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است ، یاد آر که محتاج دعایت هستم



______________________________________________________


مطمئن باش ، حرفهایت هرچند تکراری باشد ، یکی هست که به آنها گوش میدهد آن کسی نیست جز خدا . . .


______________________________________________________


از خدا می خواهم که آنچه را که شایسته توست به تو هدیه دهند نه آنرا که تو آرزو داری ! زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار



______________________________________________________


خداوندا تقدیرم را زیبا بنویس ، کمک کن آنچه تو زود خواهی من دیر نخواهم و آنچه تو دیر خواهی من زود نخواهم



______________________________________________________


اى کاش خدا از تو بگیرد
هر آنچه که خدا را از تو مى گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد