متن آلبوم رگ خواب محسن یگانه

- سکوت | تنظیم: محسن یگانه | میکس و مسترینگ : استودیو راگا ( ایمان حجت ) | ضبط : استودیو راگا

روزای سخت نبودن با تو ، خلا امیدو تجربه کردم
داغدلم که بی تو تازه می شد، هم نفسم شد سایه ی سردم
تورو می دیدم اونور ابرا ، که میخوای سر سری رد شی
آسمونو بی تو خط خطی کردم ، چه جوری میتونی انقده بد شی ، چه جوری میتونی انقده بد شی
سکوت قلبتو بشکن و برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخر قصه همین شه
سکوت قلبتو بشکن و برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخر قصه همین شه
روزای سخت نبودن با تو ، دور نبودنت رو خط کشیدم
تازه فهمیدم اشتباهم این بود ، چهره ی عشقوغلط کشیدم
عشق تو دار و ندار دلم بود ،اومدی دار و ندارمو بردی
بیا سکوتتو بشکن و برگرد ، که هنوزم تو دل من نمردی ، که هنوزم تو دل من نمردی
سکوت قلبتو بشکن و برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخر قصه همین شه
سکوت قلبتو بشکن و برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخر قصه همین شه

2- دو راهی | تنظیم: شهاب اکبری | گیتار کلاسیک : فیروز ویسانلو | ساکسیفون سوپرانو : بابک یوسفی |میکس و مسترینگ : رضا اسد پور | ضبط : استودیو ریتم و استودیو راگا

داری بی همسفر میری مسیراشتباهاتو ، غباربی کسی پوشوند تموم رد پاهاتو
بیا برگردیم اون روزا رو که همدیگه رو داریم ،کی گفته آخر خطیم کی گفته آخر کاریم
تو دستاتو تکون میدی ، همینجا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی
داری از اول جاده ، دو راهی رو نشون می دی
از این لحظه جدا میشیم ، تو دستاتو تکون میدی
حالا من موندم و سایه ام ، که از تنهایی .... کرده
من و نقطه ی پایان ، که دنیامو .... کرده
تو دستاتو تکون میدی ، همینجا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی

3- آدمها | تنظیم: محسن یگانه | ترومپت : حسن فراهانی| گیتار الکتریک : محسن یگانه | پیانو و سینت باس : شهاب اکبری | میکس و مسترینگ : حمید رضا اللهیاری | ضبط : استودیو مجستیک و استودیو ریتم

آدما کلا دو دسته ان ، یا زرنگن یا ساده
ساده ها واسه زرنگا ، سوژه ی سوء استفاده
یکی ساده اس مثل من ، همش فکر دیگرون
یکی زرنگ مثل تو ، تو نخ کندن از این او اون ، تو نخ کندن از این و اون
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثله روزام روشنه
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثله روزام روشنه
آی ساده ها ، زرنگا ، که با هم قهرین همیشه
دنیا بدون خنده ، شوخی سرش نمیشه
فکر یه لقمه نونیم ، فکر کرایه خونه
بابا اونی که اون بالاس ، روزی رو می رسونه ، خودش روزی رسونه
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مثله روزام روشنه
آی ساده ها ، زرنگا ، که با هم قهرین همیشه
دنیا بدون خنده ، شوخی سرش نمیشه

4- رگ خواب | تنظیم : شهاب اکبری | ویلون سولو و ارکستر : پیام طونی | گیتار کلاسیک و آکاردئون : فیروز ویسانلو | میکس و مسترینگ : رضا اسد پور | ضبط : استودیو ریتم و استودیو راگا

رگ خواب این دل ، تو دست تو بوده
ترک های قلبم، شکست تو بوده
منو با یه لبخند ، به ابرا کشوندی
با یک قطره اشکت ، به آتیش نشوندی
مدارا نکردی ، با دل واپسی هام
نگو که گرفتی ، غم بی کسیمو
با این آرزویی ، که بی تو محاله
یه شب خواب آروم ، فقط یک خیاله
چقدر حیفه این عشق ،همین جورهدر شه
یکی از من و تو ، بره در به در شه
باید سر کنم با ، همین جای خالیت
حالا تو نبودم ، بگو در چه حالی
مدارا نکردی ، با دل واپسی هام
نگو که گرفتی ، غم بی کسیمو
با این آرزویی ، که بی تو محاله
یه شب خواب آروم ، فقط یک خیاله

5- من تورو کم دارم | تنظیم : محسن یگانه | ویلون سولو : پیام طونی | میکس و مسترینگ : امید حاجیلی | ضبط : استودیوریتم ، استودیو راگا و استودیو شخصی محسن یگانه

بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو
اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم ، یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم
اگه ترکم می کنی نگو کارسر نوشته ، یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو ، دل دیوووونمووو....
کافیه از قلبت این کینه رو بندازی دور ، اونوقت دیگه مال همیم ، چشم حسودامون کور
چرا میگی خوشبختی دنبال دیگرونه ، چرا راه دور بریم ، عشق کنارمونه
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو...
اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم ، یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم
اگه ترکم می کنی نگو کارسر نوشته ، یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته
تو که هر چی گفتی گفتم چشم ، باشه ، قبوله ، تو هم بزن غرورت و بشکن مگه شاخ غوله
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو ، من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو ، دل دیوونمو ..


--------------------------

-6 ضربان معکوس | تنظیم : علی ثابت | ارکستر ویلون : پیام طونی | گیتار کلاسیک : فیروز ویسانلو | ساکسیفون سوپرانو : بابک یوسفی | میکس و مسترینگ : استودیو راگا ( ایمان حجت ) | ضبط : استودیو راگا و آوای پیمان

تنها امید منکه ناامیده ، امید من دوباره ته کشیده
لحظه به لحظه فکر نا امیدی ، این لحظات امونمو بریده
اون که میگفت با دستای دل من ، از قفس بی کسی آزاد شد
چی شد که با گریه ی من شاد شد ، با شبنم اشک من آباد شد
از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره
خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره
قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد
قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد
شاید صدای زخم دل من ، مرحم زخمای دل تو باشه
شاید که قصه ی جدایی من ، نذاره که هیچکی از کسی جدا شه
از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره
خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره
قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد
قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد

7- نباشی | تنظیم : محسن یگانه | میکس و مسترینگ : حمیدرضا اللهیاری | ضبط : استودیو مجستیک

نباشی ، کل این دنیا ، واسم ، قد یه تابوته
نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته
نباشی ، کل این دنیا ، واسم ، قد یه تابوته
نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته
نباشی روز تاریکم یه اقیانوس آتیشه
تموم غصه ی دنیا، تو قلبم ته نشین میشه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
نباشی ، هر شب و هر روز ، همش ، ویلون و آوارم
با فکرت زنده می مونم ، تا وقتی که نفس دارم
تا وقتی که نبودتو ، یه روز کاریبده دستم
بمون تا آخر دنیا، بمونی تا تهش هستم
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه
دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه
دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه

8- عذاب | تنظیم : شهاب اکبری | ماندولین : سید محمد جاسبی | میکس و مسترینگ : رضا اسدپور | ضبط : استودیو ریتم و استودیو راگا

حالا که امید بودن تو در کنارم ، داره میمیره
منم و گریه ی ممتد نصفه شبو دوباره دلم میگیره
حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته ، چجوری بشکنمش
بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی ، اونقده دلگیره ، که داره از غصه می میره!
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده
منمو این جای خالی که بی تو هیچوقت پر نمیشه
منمو این عکس کهنه که از گریه ام دلخور نمیشه
منمو این حال و روزی که بی تو تعریفی نداره
منمو این جسم تو خالی که بی تو هی کم میاره
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده
تا خوابتو میبینم میگم شاید وقتش رسیده
بی خوابی میشینه توی چشمام مهلت نمیده
نه!دوباره نیستی تو شعارم حرفی واسه گفتن ندارم
دوباره نیستی گلوم میگره ، بغض کم میاره
حالا که امید بودن تو در کنارم ، داره میمیره
منم و گریه ی ممتد نصفه شبو دوباره دلم میگیره
حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته ، چجوری بشکنمش
بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی ، اونقده دلگیره ، که داره از غصه می میره!
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ...

9- بمون | تنظیم : علی ثابت | ویلون سولو و ارکستر : پیام طونی | گیتار آکوستیک : ایمان حجت | گیتار باس : بابک ریاحی پور | گیتار الکتریک : علی شهبازی | میکس و مسترینگ : استودیو راگا ( ایمان حجت ) | ضبط : استودیو راگا و آوای پیمان

کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره
میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم
کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم...

10- حافظه ی ضعیف | تنظیم : شهاب اکبری | ویلون سولو و ارکستر : پیام طونی | گیتار کلاسیک و آکاردئون: فیروز ویسانلو| میکس و مسترینگ : رضا اسدپور | ضبط : استودیو ریتم و استودیو راگا

خوب به خودتنگاه کن، ببین چی داری از من
جز اینکه صد تا دنیا ، فاصله داری از من
فاصله مون یه دنیاس، پس انتها نداره
مامال هم نمیشیم ، تو روز و من ستاره ، تو روز و من ستاره
نه قلب تو بند منه ، نه فکرمی همیشه
بیا بهم دروغ نگیم ، اینجوری حل نمیشه
نه یاد من مونده نه تو ، که قلب کی نحیفه
مسلما بیشتر از این ، حافظه مون ضعیفه
مسلما بیشتر از این ، حافظه مون ضعیفه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد